مطالب لایک خور فیسبوکی...
تاريخ : سه شنبه 4 تير 1392 | 10:51 | نويسنده : katayun-alone

اصن دوسِـــت ندارم ،تو هی صورتمو لیس میزنی

مگه من خوردنیم ؟!

.

 

**********

.
مشکلات تموم نمیشن خـــیــالتــون راحـــــــــــــــــــت

.
*************
.

توی این دوره زمونه ای که یه پسر 16 ساله با 40 کیلو وزن با یه ماشین شاسی بلند،میشه

مـرد رویاها ، ما همون نامرد باشیم بـهتـره…
.
**********.

ديشب يه مطلب مهم درباره ي ضررهاي قليون تو مجله خوندم

خيلي ترسيدم!

بياين به هم قول بديم…

تا آخر عمر ديگه هيچ وقت مجله نخونيم!!
.***************
.

یکی بود یکی نبود

غیر از خدا هیچ کس نبود(دقت کنید،هیچ کس نبود)

در آبادی کوچکی مردمی زندگی می کردند…

حالا می فهم،

ما با قصه خواب نمی رفتیم.

همون اول هنگ می کردیم!!
.
*************
.

نصفه شبی یارو زنگ زده میگه شما؟؟؟

هیچی دیگه منم کلی عذرخواهی کردم

گفتم ببخشید گوشیمو اشتباه برداشتم…
.
************
.

وقتی از زندگی یکی میای بیرون

از فرداش خودش روز به روز, رو فُرم تر و خوشگلتر میشه

باباش روز به روز پولدارتر و …

مث اینکه این وسط فقط تو جلو پیشرفت کل خانواده شون رو گرفته بودی؟!!!
.

*************
.
اينکه پولمون بي ارزش ترين پول دنياست خودش ناراحت کننده است، از اون ناراحت کننده تر اينه که همين پول بي ارزش هم ما نداريم…
.**************
.
یادش بخیر زمان مدرسه

جواب نصف سؤال‌های دینی و قرآن این بود:

ایــمان، تقــوا، عمل صالح
.
***********
.
زمان مکالمات تلفنی…

پسر به پسر = ۰۰:۰۰:۵۹

مادر به پسر = ۰۰:۱۰:۳۰

پدر به پسر = ۰۰:۰۲:۳۶

پسر به دختر = ۰۱:۱۵:۰۱

دختر به دختر = ۰۰:۲۹:۵۹

دختر به پسر = ۰۰:۰۰:۰۲

.****************
.
یادش بخیر دوران جاهلیت بود…
.
.
.
.
.
Yahoo ! Chat > Join The Room > Regional > Asia …

(بچه های قدیمی اینترنت میدونن این چیه)
.*****************88
.
یه بارم اومدم خودمو واسه مامانم لوس کنم بهش گفتم مامان اگه من بمیرم چیکار میکنی؟
.
.
.
گفت مرگ بگیری مردشور برده الهی به تیر غیب گرفتار بشی سرت به سنگ لحد بخوره … لال شی ایشالا آخه این
چه حرفیه؟!

داشتم عزرائیلو میدیدم خداوکیلی….
.*****************
.

.

بدجوری زندگی ام گـیـر زده است هر کاری که میکنم ارور (error) میدهد
.

****************

.

ازش پرسیدم چند سالته مادر ؟

خندید و گفت : آخراشه دیگه…
.
.
.
مرا به کعبه چه حاجت!

طواف می کنم “مادری” را که برای لمس دستانش هم

وضو باید گرفت …

سلامتی اولین زنی که عاشقش شدم… مـــــــــــــــــــادرم

.
*****************
.

یه خواهر زاده دارم تازه رفته مدرسه. بهش میگم 10 تا جوجه داریم گربه 8 تاشو میخوره چندتاش میمونه؟

می بینم میخنده… میگم چرا میخندی جواب بده؟ میگه:

گربه دیگه جاشونو پیدا کرده میاد بقیه رو هم میخوره
.******************

.
يكي بود
.
.
.
.
.
.
لامصــب با صد نفــــر بود…

به پشتکارش تبریک میگم

.**************

.

مـرا بـه تـخـت بـبـنـدیــد

مـی خـــــواهــم “تــرکــش ” کــنــم….!
.

**********

.

دمش گرم یاس میگه :

تــــو كــﮧ مــــے دونــســتــــے مــن تــكــيــﮧ گــاه مــحــكــمــتــم

بــگــــو بــا مــن ديــگــــﮧ چــــرا دِ آخــــﮧ نــوكــرتــــم

مــن كــﮧ هــــر دقــيــقــم وابــســتــﮧ بــــﮧ دقــيــقــﮧ ے تــــو بــــود

مــن كــﮧ حــتــــے لــبــاس تــنــم بــــﮧ ســلــيــقــﮧ ے تــــو بــــود …

.

---------------------------------------------------------------------------------------.

دوستان واقعی هر طور بتوانند به اندازه ی هم درمی آیند…

بیشترهایشان را به رخ کمترهای دیگری نمی کشند…

دوستان واقعی هم اندازه اند…!

بـــــــــاور کـــــــــن
.
****************
.

از عجایب عشق آن است که فقط در آغوش کسی آرام میگیری که دلت را به درد می آورد
.*****************
.

میگن وقتی ناراحتین از 1 تا 10 بشمرین. اگه آروم نشدین تا 20 ادامه بدین، نشد تا 30 و همینجور ادامه بدین تا آروم بشین.

من الان به 21666500096871120012 رسیدم…
.

www.Majale.Morahem.com
.

اونقد از داشته هایش را به رخم کشید که از عصبانیت بهش گفتم :

گُرسنگيتو يه طور ديگه رَفع كُن

انقَد واسه مَن گُه اضآفی نخور .. !!
.

**************

.
خدایا فقرای کشورم را به فلسطین منتقل کن تا از کمک های ما برخوردار شوند
.

***************
.

خدایا لطفا برو و به بعضی از آنهاییکه ایمان آورده اند یادآوری کن که تو خدا هستی نه آنها
.

*****************
.

راز موفقیت چیست؟ “تصمیم گیری درست”.

تصمیم گیری درست از چه ناشی میشود؟ “از تجربه”

تجربه از چه بدست می آید؟ “از تصمیم گیری های غلط
.******************
.

بعد از یک عمر، بالاخره نفهمیدم که هنگام روبوسی باید دو بار صورت طرف مقابل رو ببوسم یا سه بار، تا هر دو نفر ضایع نشیم
.***************
.

بیشتر مردم دنیا یکشنبه ها میرن کلیسا,برای سلامتی مردم جهان دعا میکنن تو ایران مردم جمعه ها میرن نماز جمعه

برای بیشتر مردم دنیا آرزوی مرگ میکنن
.

******************
.

تازه فهمیدم ((موفق باشید)) آخر برگه امتحان

در جواب تمام خسته نباشید هایی هست که وسط کلاس به استاد می گفتیم
.

*******************
.

یه خواهر زاده کوچولو دارم تازه زبون باز کرده… بهش گفتم دایی رو دوست داری؟؟؟ گفت : نه!!!

خواهرم واس اینکه من ناراحت نشم گفت :  کلمه “نه” سر زبونشه . گفتم  دیگه مطمئن باشم

که دوستم نداری؟ گفت:  “آله”
.


var showTweet = true;

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: